Feber

Drömde en jätteläskig dröm inatt! Att jag och två kompisar var i stan på restaurang, det var en jättefin sommardag. Helt plötsligt känner jag att jag blir alldeles varm och det liksom bränns på hela kroppen. Jag börjar svettas jättemycket och blir svimfärdig. Så jag ringer min mami om och om igen, men hon svarar inte. Så jag måste gå till ett Apotek, men när vi väl kommer dit så är det jättelång kö. Under tiden blir jag bara varmare och varmare. Till slut börjar mina handleder brinna och jag vaknar klockan åtta på morgonen helt svettig. Så himla vidrigt! Kunde inte somna om heller. Sen kollade jag tempen en timme senare och det visade sig att jag hade 39,5. Har precis tagit en till ipren mot huvudvärken och ska be mami om hon kan köpa glass till mig. Puss

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Msn: (bara jag ser...hihi)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0