Fml

Orkar inte skriva om alla hjärtans dag men kan säga att jag blev jävligt mätt... (åt på Bamboo City med Agnes, Jonna och Beata)Tränade senare i typ en och en halv timme. Nog om igår.....

Åt havregrynsgröt imorse för er som vill veta. Haha.... Hade en skit tråkig dag där vi mest snackade om blowjobs och annat skit. Åt pannkaka med kyckling till lunch (fråga inte varför). Jajaaa fick laga middag också, hacka grönsaker och skit :( Näää fan vad jag låter som en grinig surkärring..! En riktig bitterfitta.... Haha men jag är på dåligt humööör typ. Vet inte varför. Orkar inte lägga in en bild på vad jag hade på mig.... Men ljusa jeans från GINA, ljusa UGGs och en vit tröja från Odd Molly iaf. Intressant? Javisst. Nu ska jag fortsätta med att vara irriterad och lyssna på låten Animal så jävla grym! Pusssssen


Ska byta piercing snart! Yeeey

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Msn: (bara jag ser...hihi)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0