Hihi hoho haha

Kom hem för en stund sedan... Dricker te! Yummiiii. Var faktiskt kul att komma till skolan!! Först hade jag NO, vi börjar nästan bli klara med ukelelen (som jag ska måla Spiderman på hehe). Efter det Spanska, visst jag hatar spanska, meeen.... Vi gjorde filmer! Så det var chill. Sen musik, satt bara och spelade och sjöng "I adore you" så det var också nice. Lunchen var eklig dock... Haha. Men SO:n var (ta er samman) lugn den meeed!! Haha vi övade bara till provet som är imorgon (!). Och sedan sist men inte mist matte, som alltid är helt ok. Idag blir det ingen träning dock... Synd. Men ska möta 94orna i innebandy så det blir kul! Vet inte om dom är bra eller inte. Så vi får se hur det går haha..! Nä nu ska jag inte sitta och skriva massa mer strunt puss på er

HAHA det ser inte ut som jag!!! Eller hur? Ganska kul att man kan hitta bilder och ba "wtf" vem är det där? Så är det än själv..! Men den bjudar jag på hörrni!

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Msn: (bara jag ser...hihi)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0