My day

Nuuu hade jag tänkt att berätta om min dag för er! Vaknade runt elva bredvid Beatisen. Jag och Agneso Keso gick upp och stekte ägg, lite senare kom Mr B ner. Vi åt frukost tillsammans.... Hehe. DET VAR GOTT! Jaaa sen chillade vi ända till klockan var kanske fem, då drog Beatisen hem, jag och Agneso Keso drog till Drottninggatan och jag köpte en ny piercing! Den är jättefin, det är ett silvrigt hjärta sen hänger det ner lite saker. Har på mig den nu, ser ut som äkta magdansösen haha. Vi handlade även mat i Orminge, så gjorde vi en jättegod middag när vi kom hem! Vi såg lite på en film och sedan har vi dansat haha..! Vi har gjort två danser, så j*vla grymma vi är... Nu ska vi tända massa ljus i badrummet, släcka ner och lyssna på lugn musik. Vi ska nämligen bada! Så himla mys vi kommer att ha. Nej nu orkar jag inte skriva mer, imorgon ska jag iaf träna ska bli så himla kul!! Juste, vi skulle testa på Pole Dancing idag! Men det gick inte för det var inga nybörjar kurser idag för folk under arton... Haha lite synd! Men jag vill köpa en sådan stång, hehe. Det är jättebra träning! Puss på er 

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Msn: (bara jag ser...hihi)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0