Spinning...

Fan i helvete vad jobbigt det var. Ska aldrig spinna bredvid min mami igen.... Men jag kommer göra det på torsdag ändå. Hon är så j*vla satsig... Det är hemskt. Körde iaf det i 45 minuter, sedan maskiner mage och armar. Åt nyss ett kycklingspett till middag och dricker nu te (som vanligt) och äter det nya mellanmålet keso med frukt och nötter till efterrätt. Det var faktiskt gott! Bråkade med min mami idag.... Jag får inte dricka apelsin juice på morgonen. Det är för mycket socker i enligt henne. Är hon inte helt sjuk i huvudet?!?!? Får bara dricka det på helgen. Man ba come oooon... Aja. Får det imorgon iaf, sedan ska jag köpa en flaska för egna pengar på måndag. 30 kr från min egna ficka är så värt det!! Haha nu ska jag kolla om jag har HK boken hemma, annars är jag dödens hihi puss på er

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Msn: (bara jag ser...hihi)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0