Usch

Ligger nerbäddad i soffan och äter jordgubbar + dricker te med honung. Tog nyss en ipren och hämtade nässprayen (vad det nu heter) och halstabletterna. NICE! Kommer nog inte kunna spela matchen imorgon heller... Så himla dåligt. Men ska kolla om jag har feber senare. Men jag är så himla dum!! Igår kände jag att jag höll på att bli sjuk, sa det till mami och allting. Men ändå så tränade jag först Zumba imorse (med bara några timmars sömn) och styrketräning (för hård...). Sen efter det match... Inte konstigt att jag inte körde 100%. Hade ont i halsen och hostade helatiden. Jaja... Det är som det är. Imorgon får jag ligga i sängen hela dagen och plugga SO eller nånting (om jag orkar). Ska sluta vara deprimerad nu även fast det inte går en ända bra film på tv... Puss på er hoppas ni får en bättre lördag!

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Msn: (bara jag ser...hihi)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0