Nattuggla

FAVORIT SAKER

Glass: Ben and Jerrys!
Musik: Allt... Min lista på Spotify äger! Hihi
Färg: Blå, vit och svart
Film: Jag har en väldigt speciell film smak...
Språk: Engelska faktiskt... Tycker tex att "I love you" är mycket finare än "Jag älskar dig"...
Länder: Alltid velat åka till Indien!
Städer: New York
Skolämne: Matte, bild och svenska
Mat: Sushi och thai
Sport: Innebandy
Såpa: Paradise Hotel
Tv Program: Desperata Hemmafruar, Smallville

 

Efterrätt: Cheesecake!!!!! Heh...
Band: Problemet. Haha..!
Idol: Heidi Klum, milf på hög nivå!
Klädesplagg: Jeans
Affär: No idea!
Kex: Sånna där med choklad under... Eller är det kakor? Hehe
Chips: Naturchips gräddfil smak.... Yummie
Läsk: Cola, Scweppes Pear Lime, Portello, Fanta Lemon, Pommac osv...
Bil: Svart Range Rover, så j*vla snyggt!
Egenskap hos annan människa: Pålitlig och rolig
Modell: Chanel Iman!

 

Och nu saker jag verkligen hatar:

Språk: Norska låter sååå töntigt! Haha sorry papi
Skolämne: NO är inte riktigt min grej... Slöjd är tråkigt men ändå chill
Mat: SURSTRÖMMING!
Affär: GinaTricot, alla har allt därifrån
Artist: Lady Gaga (lady? hon är en fucking man)
Tv Program: Ung & Bortskämd var så enormt töntigt program, förstår inte varför SVT1 sände det!
Filmer: Där huvudpersonen eller någon enormt viktig person dör
Egenskap hos annan människa: Opålitlig, skrytig, osäker osv


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Msn: (bara jag ser...hihi)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0