Svar

Linda: vart har du köpt tröjan? jätte snygg :D

Svar: Det är Noras tröja och den kommer från Homerun. Ja, jättefin och mysig är den! :)

Beata: Spela piano och sjung människa!! till den låten :D

Svar: Haha jag förstår inte vad du menar? Jag gör ju det..! :)


Iallafall så sitter jag på svenska lektionen, slutar om en halvtimme. Hade inga exstentions på mig idag, kändes skönt men ändå jättekonstigt! Vi håller på och arbetar om dikter, så vi skriver och läser jättemycket. Sådär kul... Men man skulle skriva en anafob, så jag skrev den här lite snabbt. Haha! Gillar inte anafober, de är inte fina tycker jag... Puusss

Du sa att du gillade mig
Du sa att du var kär i mig
Du sa att du älskade mig
Du sa att det skulle vara vi
Du sa att du var min
Du sa att jag var din
Du sa att inget kunde skilja oss åt
Sa du det till henne också?


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Msn: (bara jag ser...hihi)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0