Tråkig blogg... Ska bättras

Skulle med Jonna och Sofson på fest igår vid Londonviadukten, men missade bussen... Idag var jag på middag i Årsta, trevligt trevligt. Skulle på fest ikväll också men det blev så sent, så orkar inte haha. Imorgon ska jag iaf vara med Beata! Vet inte vad vi ska göra än, men vill köpa en långarmad vit tröja faktiskt. & Gå på bio! Mina föräldrar har köpt en ny tv btw. Random... Juste, ska försöka tjata på mami så jag kan beställa en klocka. Kan visa när jag beställt! Min mami vill att jag ska ha en månad där jag inte äter något onyttigt.... Hur ska jag ta det? Haha nämen jag ska ha det när skolan börjar. Får se hur det går! Ska ju börja gymma med Beata också. Pussss


Sämst kvalité på bilden, men saknar hårfärgen....

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Msn: (bara jag ser...hihi)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0