Svaren

Vad heter låten?

Svar: Låten heter "Yours to take"! Visst är den bra?

Vill du bli blond igen?

Svar: En del av mig vill det. Men jag vet inte... Kommer inte bli det.

Har du många vänner eller få nära eller vad man ska säga?


Svar: Få nära tror jag!

Vad tycker du om alla bloggare du läser om?

Svar: Jag läser så enormt många bloggar! Orkar faktiskt inte... Haha tyvärr

Hur många har du haft sex med?


Svar: Jag är oskuld

Hur sminkar du dig? vad använde du för grejer osv...

Svar: Puder färgen "Stockholm" från Make Up Store, ögonransböjare från Make Up Store och mascara från Dior. =)

Vart köper du ditt löshår?

Svar: Taj Mahal

Gjorde det ont att pierca sig?

Svar: Nej faktiskt inte! Trodde det skulle göra mycket ondare

Är du osäker, har du några komplex?

Svar: Vissa perioder tycker jag att jag är jätteful, det är lite jobbigt. Men för det mesta tycker jag att jag är rätt söt. Några speciella komplex har jag inte direkt.

På en skala 1-10 hur snygg tycker du att du är?

Svar: Kanske en 5a, 6a?

Favorit film?

Svar: Jag har ganska annorlunda filmsmak... Älskar Disneyfilmer (speciellt Lejonkungen) och fantasyfilmer typ som Eragon, Harry Potter m.m. Men någon bra film är Wanted och Taken! Älskar även romantiska filmer... Där kärleken är sådär självklar

Är du kär?

Svar: Nej det är jag inte

Berätta om din familj!

Svar: Hmm... okej. Har en mami och en papi. Min papi jobbar i Norge ganska ofta (han är därifrån) och gillar att åka skidor. Han är fotograf... Min mami är lärare och gillar att träna... Haha hon gör det typ varje dag. Har en bror också som går i tvåan på Värmdö Gymnasium. Han gillar att sjunga. Och min katt är taskig.

Varför har du blivit så dyster och de verkar som du mår dåligt på nåt sätt, varför är det så?


Svar: Jag är verkligen inte dyster! Men ibland när jag är ensam tänker jag på så mycket och då skriver jag av mig i bloggen lite random för att det är skönt. Därför jag har en blogg egentligen...

Vad har du för musiksmak egentligen?

Svar: Öööh... Jag gillar allting. Förutom hårdrock. 

Vad är dina intressen?

Svar: Tja... Går ju på innebandy så det är ju ett intresse! Sedan gillar jag att vara med kompisar... Aa ni fattar

Vad brukar du ha för underkläder?

Svar: Haha peddo fråga! Men jag gillar att ha färgglada underkläder... Mycket spets och så. (?)

BH storlek?

Svar: 70C

Har du strulat med en tjej nån gång?

Svar: Nej det har jag inte

Tycker du att du själv är snygg?

Svar: Nej, skulle inte kalla mig snygg direkt

Är du intresserad av någon just nu?

Svar: Intresserad och intresserad... Näää

Hur ska en kille vara?

Svar: Hmm... Överdrivet gullig. Sånt gillar jag! Visa att han verkligen bryr sig om än, och inte bara ge komplimanger för ens utséende utan annat också typ

Gulligaste en kille nånsin gjort mot dig?

Svar: Gud vilken svår fråga! Vet faktiskt inte

Vem skrev du om på ditt gamla inlägg ? (random...)

Svar: Tyvärr kan jag inte berätta det, vill inte att alla ska veta

Är du oskuld?


Svar: Jaaaa det är jag!

Brukar du mena det du säger när du är onykter?

Svar: Haha jag vet inte! Hmm... Tänker du på något speciellt Beata?

Blev inte så många meeeeeeeeen hoppas ni är nöjda puss

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Msn: (bara jag ser...hihi)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0