Någon som bryr sig? ne

Är INTE på bra humör kan jag säga er. Fick vänta på bussen hur länge som helst, svinkallt var det.... Nu är kakorna slut också. Ligger bara i min säng och irriterar mig på saker. Försök inte att göra mig på bra humör igen för det går inte. Ska göra någon äcklig HK presentation nu också. Fryser gör jag med, även fast jag har täcke. Är hungrig men orkar inte gå ner och fixa något. Fick reda på i skolan att jag ska bo ensam hos en främmande italiensk familj i tio dagar. Trevligt. Tänker på vissa människor som är irriterande också, det blir bara bättree och bättre. Orkar inte skrev mer i den här obetydliga bloggen längre

Kommentarer
Postat av: hihibeatabeundrardigpuss

deppmode on för tilde tokle? ;) <3

2011-03-10 @ 18:13:30
Postat av: Anonym

Du är iaf söt :3

2011-03-11 @ 19:01:34

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Msn: (bara jag ser...hihi)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0